הגישה הטיפולית שלי

כדי ליצור ריפוי עמוק ורב מימדי, אנו זקוקים לחוכמת הגוף, כוחות הנפש ורצון הנשמה. אלעד שלו

הגישה הטיפולית שלי: רפואה סינית משולבת

כדי ליצור ריפוי עמוק ורב מימדי, אנו זקוקים לחוכמת הגוף, כוחות הנפש ורצון הנשמה. אלעד שלו

יכולת הריפוי של הרפואה הסינית הינה מהעוצמתיות שהכרתי!

הגוף האנושי הינו דבר מופלא, מערכת שלמה ומורכבת אשר יודעת לרפא את עצמה.

בידינו נמצאים כל הכלים, לאפשר לעצמנו חיים בריאים ומאוזנים אם רק נקשיב לגוף ונכבד אותו.

הבעיה מתחילה כאשר האיזון הטבעי מופר, מכל מיני סיבות, פיזיות ונפשיות. או אז מתחילות לצוץ מחלות והפרעות שונות.

אני מאמין שמקור המחלה או הכאב, נובע מחוסר איזון פיזי ומאמונות, דפוסי חשיבה והרגלים הטבועים בתת המודע שלנו ולכן, טיפול נכון ומלא, אשר יביא עימו רפואה ומזור, עליו לעבור דרך כל אותם אזורים (פיזיים ונפשיים), אשר נמצאים בחוסר איזון ולא רק אלו אשר "זועקים" את הכאב.

מתוך ההבנה הזו, פיתחתי את הגישה האישית שלי – רפואה סינית משולבת.

למה לשלב?

כל מטופל מגיע עם סיפור חיים שונה ומערכת שלמה של אמונות ודפוסי התנהגות.

אין מקרה אחד דומה למשנהו, אין טיפול אחד שמתאים לכולם.

בתור מטפל מוטלת עלי המשימה לקחת כל מקרה לגופו, להבין לעומק את התמונה המלאה המשתקפת מהאדם אשר ניצב מולי, את ולפשט אותה לכדי טיפול מעשי.

אני מאמין שעל הטיפול לתת תוצאות מהירות ויעילות ככל האפשר, במיוחד בכל מה שקשור לכאב או אי נוחות הפוגעים באיכות החיים.

ומכאן נבע הצורך לשלב: אני מטפל ברפואה סינית  שכולל דיקור סיני, בשיטת האיזון המופלאה, בצמחי מרפא, טווינה ותזונה ומוסיף שיטות עוצמתיות נוספות כמו תטא הילינג, דמיון מודרך, צלילים עיליים ועוד.

הגישה המשולבת מאפשרת לי להעמיק את הבנתי לגבי מצב המטופל שלי, לראות את כל חלקי הפאזל מהם הוא מורכב,  ולאפשר לו, דרך כלים אלו, ליצור ריפוי אמיתי ומהיר, הנשאר לאורך זמן, בגופו ונפשו.

מהי שיטת האיזון?

"Balance Method" שיטת האיזון היא שיטת דיקור סיני עתיקה- מתחדשת, הוצגה לעולם על ידי ד"ר ריצ'ארד טאן.

שיטה זו צוברת פופולאריות גדולה בארה"ב, בעולם וגם בישראל.

זוהי שיטה מהירה וממוקדת, לטיפול בכאבים ובמגוון בעיות שונות. איזון היא מילת המפתח, בריאות היא איזון החייב להישמר בגופנו, חוסר איזון הוא מחלה.

היתרון הגדול של שיטת האיזון הוא בכך שהיא מאפשרת הקלה מיידית בכאב ומביאה איזון פנימי לגוף.

השיטה מתאימה למספר גדול של מקרים ויעילותה גדולה באופן משמעותי מהדיקור הסיני הנפוץ.

קרא עוד אודות השיטה

במה היא שונה מדיקור סיני הרגיל?

שיטה זו שונה מהדיקור הסיני בכמה רבדים:

1.       מהירות התגובה: כאשר מוכנסות המחטים, ישנה השפעה מיידית, הכאב פוחת או נעלם תוך שניות.

2.       השיטה איננה רק מפחיתה כאב, אלא ממש מטפלת בשורש הבעיה.

3.       ההטבה מכאב נותנת, חיזוק חיובי, למטופל ובטחון בכך שהשיטה אכן עובדת במהירות.

4.       הדיקור אינו נעשה מקומית על האזור הבעייתי אלא בנקודות המרוחקות ממקור הכאב.

5.       חלק גדול מנקודות הדיקור, אינן ידועות למטפלים בדיקור הסיני הרגיל.

6.       שיטה זו מכילה בתוכה, עוד "תת שיטות" הממוקדות כל אחת, בתחום מסויים, כמו למשל:

·         איזון הגוף לפי עונות השנה.

·         איזון מחזור האישה, גניקולוגיה ופוריות.

·         טיפול במצבים מרובי סימפטומים כמו פיברומיאלגיה וכאבי פרקים.

·         חיזוק המערכת החיסונית.

·         הקלה והטבה במחלות כרוניות.

מהן השיטות הנוספות?

כאמור, התהליך הטיפולי שלי, כולל עוד מגוון שיטות ריפוי עוצמתיות אשר מהוות חלק בלתי נפרד מהטיפולים בקליניקה. הנה חלק מהן:

דיקור  סיני בשיטת האיזון - דיקור סיני בשיטה מיוחדת שיוצר ריפוי מיידי ועמוק בגוף .

צמחי מרפא ותזונה - מטפלים בחוסר איזון פיזיולוגי בגוף ובמוח, מותאמים אישית לאחר האבחון.

טווינה -  פיזיותרפיה ועיסוי סיני, מטפלת בהחזרת האיזון אל מערכת השריר והשלד.

תטא הילינג - שחרור דפוסי חשיבה, אמונות וחוויות מהעבר שמשפיעות עלינו בצורה שלילית, דרך תת המודע שלנו, שחרור דפוסים אלו מביא לתובנות עמוקות ולשלווה פנימית.

למי זה מתאים?

השיטה המשולבת והתנהלות הטיפול, מתאימים לכל מי שאיכות חייו נפגמת, ע"י כאבים אקוטיים או כרוניים, מחלות חוזרות, פציעות ותאונות, זירוז החלמה מניתוח וגם למי שרוצה לשפר את איכות חייו, להפחית חרדה ומתח, להוריד במשקל, לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות, שיפור מערכות יחסים, התפתחות אישית או סתם להינות מזמן איכות מרגיע ומהנה.

מהלך הטיפול

הפגישה הראשונה היא פגישת הכרות, אבחון וטיפול.

כל התהליך הטיפולי, נבנה ומוגדר בפגישת האבחון הראשונה. פגישה משמעותית מבחינתי, מאחר ומטרתה, לקבל תמונה מקיפה ואמיתית על מצבך הפיזי-נפשי, למצוא את הגורמים לחוסר האיזון הקיימים בגוף, ברגש, בצורת החשיבה ובהרגלי החיים.

אני מקדיש לפגישה זו, שעה וחצי.

האבחון כולל: מילוי שאלון ,שיחת הכרות ותיאום ציפיות, תשאול מפורט ומעמיק,

ניתוח בדיקות רפואיות (במידה ויש) ממצאים, בדיקת דופק ולשון, בדיקה פיזית ואנרגטית

ושקלול התוצאות.

לאחר האבחון תוגדר אסטרטגיית הטיפול המתאימה, יותאמו שיטות טיפול ספציפיות

, יינתנו המלצות למשך הטיפול ותדירות המפגשים הנדרשת.

(קרא עוד על תקנון הטיפול)

בכדי להבטיח את הצלחת הטיפול, יש חשיבות עליונה, להתמדה בתהליך עד תומו!

הפסקת הטיפולים לפני תום התהליך או דילוג על מפגשים אשר נקבעו מראש,

יפחיתו את אחוזי ההצלחה בסופו של דבר.

לאחר האבחון יינתן הטיפול הראשוני, אשר הינו, טיפול חשוב מבחינה רפואית, הפותח סדרה של טיפולים.

בטיפול יערך דיקור סיני בשיטת האיזון, שהיא שיטת דיקור בעלת יתרונות רבים, אשר בחרתי בה, לאחר שהתנסיתי במספר רב של שיטות דיקור.

בהמשך סדרת הטיפולים – יתחיל כל טיפול בשיחה קצרה והערכת השיפור במצבו של המטופל, אשר לפיה יקבע אופי הטיפול באותו יום. לעיתים, ישכב המטופל בשלווה, על מיטת הטיפולים ולעיתים ילווה הדיקור בשיטות נוספות כמו תטא הילינג, טווינה, דמיון מודרך ועוד.

אודות המטפל אלעד שלו:

אלעד שלו הוא מהמטפלים הבכירים בשיטת האיזון של ד"ר טאן בישראל.

מרצה ומעביר סמינרים בשיטת האיזון בארץ, ורואה עצמו כממשיך דרכו של דר' טאן, בארץ.

הינו בעל הסמכה בלימודי רפואה סינית, מאוניברסיטת פסיפיק קולג' בסן דיאגוקליפורניה.

(חברה באגודת הרפואה הסינית של מדינת קליפורניה( NCCAOM) ומכללת ג'נסיס לרפואה משלימה.

"ארגז הכלים" שלו כולל דיקור סיני בשיטת האיזון, צמחי מרפא, טווינה, תזונה, תטא הילינג, לימוד וטיפול כרייקי מאסטר,הילינג בשיטות שונות ועיסויי גוף.

מעבר לניסיונו הטיפולי רב השנים, בשיטות השונות שימש גם כמורה ומרצה לצ'י גונג וטווינא בסמינר הקיבוצים, כחלק מהתוכנית להכשרת מטפלים ברפואה סינית.

עבד בקליניקות לרפואה סינית ודיקור סיני בקופ"ח כללית במשך 3 שנים.

וכיום מנהל 2 קליניקות פרטיות, בבית ינאי וברמת השרון, ומשמש כמנהל פורומים מקצועיים, באתרים הנחשבים ביותר בתחום, בהם הוא מייעץ למרפאים ולמטופלים בכל קשת הנושאים הטיפולית.

הפורומים בניהולו של אלעד שלו: רפואה משלימה ב YNET, פורם לרפואה סינית BEOK, באתר נמסטה,  ובאתר קצה המחט (יעוץ מקצועי למטפלים ברפואה סינית).

פרסום ראשון :18/12/2011 19:03:23
עדכון אחרון :18/05/2012 13:22:48