שינוי חייך הוא בידך !!
קורס תטא הילינג

טיפול בקבוצות הסיכון בשפעת החזירים

קבוצות הסיכון בשפעת החזירים הן קבוצות של אנשים שיש להם מחלות מסוימות או תנאים מסוימים שעלולים לגרום להחמרה של שפעת החזירים.
החמרה של שפעת החזירים מתבטאת בעיקר בחדירה של השפעת לראות והתפתחות של זיהומים משניים (זיהום חוץ מהשפעת , חיידקי או וירוסים אחרים) שגורמים לדלקת ראות ואי ספיקה נשימתית.

קבוצות הסיכון הן:
נשים בהריון , מחלות ריאה כרוניות, אסטמה, מחלות עצבים ושרירים, חולי אפילפסיה.
מחלות לב,מחלות דם, חולים עם מערכת חיסון חלשה כמו חולי סרטן, איידס.
חולי סכרת ומחלות מטבוליות כרוניות, השמנה קיצונית.
כל מי שיש לו מערכת חיסון חלשה, אלרגיות  ונוטה לחלות הרבה או לפתח מחלות בעקבות שפעת
מומלץ גם לעובר את הטיפול.

טיפול ברפואה סינית לקבוצות הסיכון בשפעת החזירים

הטיפול ברפואה סינית לקבוצות הסיכון ברפואה הסינית מחולק לשני שלבים: מניעה וטיפול בסיבוך.

מניעה-
חיזוק המערכת החיסונית על ידי טיפול בדיקור סיני וצמחי מרפא.
מומלץ להתחיל בטיפול לפחות חודש לפני הסתיו (כלומר אתמול...) על מנת לחזק את המערכת החיסונית.
לחולים בקבוצת הסיכון מומלץ לעבור אבחנה ברפואה סינית ולאחריה לקבל את הטיפול ולא להסתפק בצמחי מרפא ללא אבחנה.
בעצם זה מומלץ לכולם לקבל את הצמחים והדיקור לאחר אבחנה אבל אצל קבוצת הסיכון בשפעת החזירים זה יותר קריטי. הטיפול יהיה כאמור בדיקור סיני ובצמחי מרפא וישולבו בו גם שינוי אורח חיים ותזונה.
מלבד חיזוק מערכת החיסונית מאוד כדאי להתייחס למחלה ממנה סובל האדם ולטפל גם בה במידת האפשר ברפואה הסינית,כדי להוריד את גורם הסיכון כל זה יקבע לאחר האבחון.
מדבור במיוחד על חולי אסטמה שרפואה סינית מאוד יודעת לעזור להם לרפא או להפחית את האסטמה.
לגבי נשים בהריון הריון זו לא מחלה, אבל סיכון נשקף גם לאימא וגם לעובר במהלך ההיריון עם שפעת החזירים. אופי הטיפול לנשים בהריון יקבע על פי האבחנה לא בכל מקרה יש צורך לטפל, מומלץ לנשים בהריון
לא לקחת תוספי תזונה ללא הכוונה של מטפל.

טיפול בסיבוכי שפעת החזירים

הסיבוך הנפוץ ביותר הוא דלקת ראות וקשיי נשימה ולרפואה הסינית יש מענה טוב לכך.
יש צורך לבצע אבחנה ולקבל את הטיפול לאחר אבחנה על ידי צמחי מרפא ודיקור סיני, אין טיפול שמתאים לכולם. המטפל ברפואה סינית מתאים את הטיפול לאדם הספציפי.
גם סיבוכים של שיעול או ברונכיט, שהם לא מסכני חיים יכולים להיות מטופלים ביעילות על ידי הרפואה הסינית. בהרבה מקרים חולי שפעת ימשכו אחרי ההחלמה למשך מספר שבועות את הסימפטומים של שיעול וליחה וניתן לטפל בכך ביעילות ולמנוע אי-נוחות והתשה של הראות.