רפואה סינית

אחד החששות הגדולים שיש למי שפונה לרפואה סינית, הוא מיעילות הטיפול.

בדיקור סיני בשיטת האיזון, החשש הזה נעלם. אפקטיביות הטיפול נמדדת בצורה מיידית וברורה.

הכאב  מופחת או נמוג תוך שניות, השלווה מחליפה את הלחץ והתסכול ואי הוודאות נעלם.

תופעה זו מתרחשת שוב ושוב עם אלפי מטופלים.

שיטות טיפול ברפואה סינית

בנוסף לדיקור סיני בשיטת האיזון מותאמות אליך באופן אישי שיטות טיפול נוספות, לאחר שתעבור אבחון.

צמחי מרפא ותזונה מטפלים בחוסר איזון פיזיולוגי בגוף ובמוח.
טווינה, פיזיותרפיה ועיסוי סיני, מטפלת בהחזרה לאיזון של מערכת השריר והשלד.
תטא הילינג - שחרור דפוסי חשיבה, אמונות וחוויות מהעבר שמשפיעות עלינו בצורה שלילית
דרך תת המודע שלנו, שחרור דפוסים אלו מביא לתובנות עמוקות ולשלווה פנימית.

רפואה סינית משולבת

עם השנים פיתחתי טכניקת ריפוי יחודית, אני קורא לה: רפואה סינית משולבת. זהו בעצם שילוב בין כל ענפי הרפואה סינית העתיקה (המוזכרים מעלה) לבין דיקור סיני בשיטת האיזון יחד עם שיטת תטא הילינג ושיטות נוספות של עבודה ושחרור דפוסים מתת המודע.

האמונות, החוויות ודפוסי החשיבה נמצאים בתת מודע שלנו. הרפואה הסינית מסבירה שמבחינה פיזית הן שוכנות בגוף, באיברים הפנימיים, בשרירים עצמות גידים וכו'. הרפואה הסינית מסבירה כי למעשה 99%  מהמחלות הפנימיות נוצרות מרגשות ודפוסי חשיבה. הרגשות והדפוסים יוצרים חסימה בזרימת האנרגיה במרידיאנים (ערוצים בהם זורמת האנרגיה לאורך הגוף) ובהמשך יוצרים כאב או מחלה.

דיקור סיני פותח את החסימות הללו ומשיב את הזרימה התקינה לגוף. מטופלים מעידים על תחושה של זרימה בעת החדרת המחטים, זו נקודה פשוטה המעידה על פתיחה של חסימה. לעיתים חסימה אנרגטית תשתחרר  לאחר בפעם אחת של דיקור ולעיתים החסימה נפתחת ושוב נסגרת, זה תלוי במשך הזמן שהייתה החסימה והעוצמה שלה

דיקור סיני בשיטת האיזון

דיקור סיני בשיטת האיזון היא שיטה מהירה וממוקדת לטיפול בכאבים ובמגוון בעיות שונות.
אלעד שלו הוא מהמטפלים הבכירים של שיטת האיזון של ד"ר טאן בישראל "Balance Method" ומנהל פורום העונה על שאלות מקצועיות של מטפלים ברפואה סינית.
היתרון הגדול של שיטת האיזון הוא בכך שהיא מאפשרת הקלה מיידית בכאב ומביאה איזון פנימי לגוף. השיטה מתאימה למספר גדול של מקרים ויעילותה גדולה באופן משמעותי מהדיקור הסיני הנפוץ. קרא עוד אודות דיקור סיני בשיטת האיזון.

בדוק התאמתך לטיפול ברפואה סינית?

ניתן לבדוק את התאמה שלך לטיפול סיני על ידי מילוי שאלון אבחון באתר ולקבל תשובה ישירות למייל שלך.
אני מתייחס לכל פניה ברצינות ומשתדל לענות בהקדם האפשרי.
לנוחותך שתי קליניקות ברמת השרון ובבית ינאי, ניתן להזמין ביקורי בית או בבית חולים.

צפו בשידור בערוץ 10 עם אלעד שלו וענת הראל על הצלחת שיטת האיזון!